Gianni Ferrari SR
3. Aug 2019Gianni Ferrari Turbo 1 – Turbo 1T – Turbo 1WT
3. Aug 2019Gianni Ferrari PG
Multifunktsionaalse masina PG tutvustus.
PG mudelid on välja töötadud algselt parkide, aedade ja rohealade hoolduseks ja korrashoiuks. Tänu oma kompaktsetele mõõtmetele ja suurele töövõimsusele sobib PG ka linna ning tööstusparkidesse. Hea manööverdusvõime tagab hea tulemuse nii niitmisel, kui ka ringristmikute, kõnniteede, liiklussaarte, platside ja laohoonete puhastusel ning lumetõrjel. Lisaks on PG diislikütuse versioonid heaks kiidetud kasutamiseks avalikel teedel. Saab vajadusel registreerida autoregistris. Paljude võimalustega masin igaks aastaajaks .
Käigukast ja ülekanne.
Diferentsiaaliga varustatud ülekandesüsteem on väga tõhus, kuna hüdrauliline mootor tagab suure jõudluse. Rasketes tingimustes (ebaühtlane pinnas, nõlvad või halb haarduvus) tagab 100% -lise lukuga mehaaniline diferentsiaal selle, et kogu olemasolev sildade pöördemoment edastatakse ratastele, mis tagab parema haarde, tagades alati suurepärase veojõu. 4WD mudelid võtavad kasutusele ainulaadse HTC ™ (hüdrostaatilise veojõukontrolli) seadme, mis pakub olulisi eeliseid, sealhulgas:
- tagab kasutajale, et sildade ebatasasused ei kanduks edasi roolirattale, kõrvaldades rataste võimaliku läbilibisemise( ühe ratta ringi käimisel kantakse jõud üle teisele rattale vältimaks kinni jäämist).
- püsiv nelivedu, et suurendada kasutaja ohutust. See on väga oluline, arvestades, et keeramisel võivad mõned turul olevad lahendused vabastada ühe või kahe ratta veojõu, kaotades seega 4WD eelised.
Mootorid.
PG-seeria on varustatud professionaalsete, madala heitgaasi sisaldusega KUBOTA bensiini- ja diiselmootoritega, mis vastavad Euroopa liidus kehtivatele saaste direktiividele. Kahe silindriga bensiinimootorid on varustatud kahekambrilise õhufiltri ja rõhu all oleva määrimissüsteemiga. Need omadused suurendavad mootori kaitset ja vastupidavust. Maksimaalse jõudluse tagamiseks on saadaval 3-silindrilised ökonoomsed, vesijahutusega diiselmootorid. Kombineeritud ummistusvastase süsteemiga vee/õli radiaator, on piisavalt suur, et tagada piisav soojusvahetus isegi rasketes tingimustes. Õhufiltri korpusele on lisatud tsüklon-eelfilter, mis kaitseb mootorit ja pikendab mootori eluiga rasketes ja tolmustes tingimustes nagu siseruumid, laod, puidutööstuste laoplatsid jms. Diiselmootorid on varustatud Eco-Drive ™ -funktsiooniga. Eco-Drive režiimis töötab mootor, jõuülekanne ja kogumisturbiin vähendatud kiirusel kütusesäästlikult ja madala müratasemega. Raskemates tingimustes saab valida Boost-režiimi, kus mootor, jõuülekanne ja kogumisturbiin töötavad täisvõimsusel.
Juhtimine ja manööverdus.
Roolivõimendiga juhtsüsteem keerab kerge vaevaga tagarattaid, tagades täpsuse ja kiiruse ning vähendades kasutaja väsimust ja tööaega. Neliveoga versioonil on tagumine sild, tugevdatud ja laiendatud, mis võimaldab sama pöörderaadiuse juures head stabiilsust ja ohutust kallakute ületamisel.
Juhiiste on konstrueeritud nii, et operaatoril oleks mugav töötada ka pikki tunde. Roolisammas on hõlpsalt reguleeritav ühe kangiga, rool on ergonoomiliselt kujundatud pehme haarde ja juhtnupuga. Istme jäikust, kõrgust ja asendit saab vastavalt operaatori kaalule seadistada. Kõik juhtseadmed on kergesti ligipääsetavad ja hüdraulilised jaotuskangid on kaitstud juhusliku kasutamise eest. Diiselmootoriga mudelitel on kuvatakse ekraanile tunniarvesti, mootori jahutusvedeliku temperatuur, kütuse tase, ohutussüsteemid ja süsteemivigade diagnostika.
Vaakumsüsteem ja kogumiskast.
Integreeritud kogumissüsteem PG niidukitel on ette nähtud muru, lehtede ja paljude muude materjalide kogumiseks. Vaakumturbiin ja kogumisvoolik on paigutatud veoüksuse sisse, millel on palju eeliseid:
- masinal ei ole väljaulatuvaid voolikuid, tagades masina kompaktsuse, tänu millele on lihtne manööverdada ja masinat kasutada ka kitsastes ruumides.
- kogumine on efektiivsem, sest kogutav materjal läbib lühema vahemaa, seega ei ole hõõrdekadusid. Sel viisil jääb maapind puhtam ning see takistab ka turbiini ja kogumiskanali ummistumist;
Suur 800L kogumiskast on valmistatud vastupidavast löögikindlast komposiidist ja on varustatud filtri, ühtlase täitmise süsteemi ja hoiatussignaaliga, mis näitab, kui punker on täis. Filter on puhastamiseks kergesti eemaldatav. Helisignaal soovitab operaatoril koguja välja lülitada, kui punker on täis, et vältida imurtoru ummistumist. Kogumiskasti tühjendus toimub hüdrauliliselt ja tõstekõrgus on kuni 2.1m.
Kabiin.
Neljaveoliste mudelite jaoks on olemas suletud kabiin, millel on karastatud klaasaknad. Ventilatsioonisüsteem siseõhufiltri ja soojendusega. Lukustatavad uksed ja gaasiamortisaatoritega uksehinged. Mehaaniliselt avatav tuuleklaas koos elektrilise klaasipuhastajaga. Avalikel teedel sõitmiseks tahavaatepeeglid ja esilaternad, tagumised töövalgustid, sisevalgustid. Kabiin on paigaldatud müra ja vibratsiooni vähendavatele kummipuksidele, seda saab kallutada ettepoole, et tagada ligipääs mootorile ja ülekandele hoolduse tarbeks. Lihtsalt eemaldatavad uksed suviseks perioodiks.